Kosmētikas brendi un to tīkli

Sveikas!

Vienmēr ir bijušas diskusijas par to kurš no kuriem lielajiem brendiem atrodas kura paspārnē. Man bija interesanti reizi par visām reizēm noskaidrot šo informāciju, tīri aiz ziņkāres. cosmetic-logos3Jo tas tomēr diezgan daudz ietekmē to, kā un kad parādās dažādas jaunās kolekcijas, kurš no kura ir “iedvesmojies” utt. (visa informācija no brendu mājaslapām – L’oreal USA, LVMH, Estee Lauder, Shiseido, COTY, AII)

  L’oreal USA 

  • Lancôme
  • Giorgio Armani Beauty
  • Yves Saint Laurent Beauté
  • Kiehl’s
  • Shu Uemura
  • Clarisonic
  • Urban Decay
  • La Roche-Posay
  • L’Oréal Paris
  • Garnier
  • Maybelline New York
  • Essie
  • The Body Shop
  • Vichy

LVMH

  • Givenchy
  • Dior
  • Guerlain
  • Sephora
  • Benefit
  • Fresh
  • Make Up For Ever

Estee Lauder

  • Estee Lauder
  • MAC
  • Bobbi Brown
  • Prescriptives
  • La Mer
  • Jo Malone
  • Tom Ford
  • Smashbox
  • Aerin
  • Clinique
  • Origins

Shiseido

  • Shiseido
  • NARS
  • Bare Esentuals / Buxom
  • Cle de Peau

 Coty (zināmāks ārpus Eiropas)

  • New York Color (aka NYC)
  • OPI
  • Rimmel
  • Sally Hansen
  • CK One Color
  • Philosophy

Markwins

  • Wet n Wild
  • Black Radiance
  • Physician’s Formula
  • The Color Workshop

 Revlon

  • Revlon
  • Almay
  • Sinful Colors

American International Industries:

  • Ardell
  • China Glaze
  • Seche

Un šie ir tie brendi, kuri ir patstāvīgi, nav neviena lielā paspārnē:

  • Gorgeous Cosmetics
  • It Cosmetics
  • Tarte
  • Hourglass Cosmetics
  • Too Faced
  • Stila
  • Josie Maran
  • OCC
  • NYX
  • Ellis Faas
  • LORAC

Tā lūk, interesanta informācija, ja nu kādu tas interesē. Pēc šī var daudz ko izspriest. Bet protams, var rakties un rakties daudz dziļāk, informācijas ir daudz.  

Advertisements
Šis ieraksts tika publicēts citi. Pievienot grāmatzīmēm tā pastāvīgo saiti.

2 Responses to Kosmētikas brendi un to tīkli

  1. lemaya saka:

    Šo to jau zināju, tapēc arī piefiksēju, ka bieži tiek izmantotas līdzīgas mrāsas, iepakojumu materiāls un sastāva formulas… Protams, jo augstāk stāvošs un dārgks, jo labākas kvalitātes, produkti, kas būs vairāk plaša patēriņa, tie būs izstrādāti ekonomiskāk. 🙂
    Manuprāt var arī novērot līdzīgu kvalitāti. Nebūs visi zīmoli zem viena jumtiņa krasi atšķirīgi ( es domāju viens super labs, cits ļoti slikts) . Forši, ka izveidoji uzskatāmu sarakstu 🙂

Komentēt

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Mainīt )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Mainīt )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Mainīt )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Mainīt )

Connecting to %s